Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Gooood morgon!


Finns det något bättre än att vakna upp och så skiner solen? nja, möjligtvis att vakna upp och det har snöat hela natten och snöar fortfarande. Men ändå! Är på stålande humör! Och så är det alla hjärtans dag också!

Jag och Fredrik har finfina planer :) Men dock så ser det inte så ljus ut, vi har fortfarande inte hört från Jensen, så en romantisk middag där blir det nog inte. Så vi får ta och hitta något annat ställe. Iaf, idag ska vi ut och shoppa något till mig ;) Han hittade inget själv. (jag hoppas ändå att han ger min en alladin ask, såndär med hjärtan, fick sån förra året). Jag gav honom som sakt saladsskålen som han blev jättenöjd över. Men jag har en liten grej till, som har lite mer tanke bakom sig,. men den har han inte fått ännu så jag kan inte berätta :P
Jag skulle kunna tänka mig kinamat idag.


Nu ska jag redigera bröllopsbilder, och få ännu mer kärlekskänsla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: