Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Loooovely






Är på Mega bra humör idag :D
Snart är det alla hjärtans dag, ska bli himla nice! Det är första gången som jag firar någon sån typsik firar dag tillsamman. (firade inte 1 årsdagen och dylikt) men nu vill älsko det, som jag sakt innan,. för min skull. Han vet att det skulle betyda mycket för mig.
Jag köpte en 2,5 års/ alla hjärtans dag present till honom, en saladsskål i trä. Han har velat ha en sån länge och jag hittade den perfekta :D Helt underbar! Så jag var bara tvungen att köpa den,. och ge honom den idag ;) kunde ju inte hålla mig! Nu väntar vi bara på att höra från Jensens, vi har bokat bord där till på lördag via nätet, men vi har inte fått någon bekräftelse ännu,. känns som vi skulle bokat liite tidigare :P

Jag hoppas på att snart ha ett nytt kamerahus! (och kanske även objektiv :P) Hihi!  Längtar!


Började skriva detta inlägget för typ 5 timmar sen. Under den tiden har jag o älsko haft Amerikan Pie maraton och jag har hunnit komma hem :P Men jag är fortfarande på kanon humör och håller på att svara på lite mail :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: