Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

träningsvärk!


 

Puh! Jag har sån himla träningsverk!
I förgår körde jag min första löprunda på flera månader och igår tränade jag och jocke överkropp i en timme! Helt galet! Nu kan jag knappt röra kroppen... varför plågar man sig sjäv såhär? haha jo för att;
Jag och min syster har en träningsutmaning; 50 st pass på minst 30 min på 3 månader. (enligt den på facebook så är det 100 pass på 4 månader, men det skulle bli 6 pass i veckan och ja, vem orkar det igentligen?). Men det går rätt bra, förutom att min syster leder,. och jag lider.
 
Idag är det bara vila sen ska jag försöka hinna med (orka) ett pass imorgon,. ska jobba, kolla hus (woot!?) och sen på ett möte ang. fotografering. Fullt upp, men så kul!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: