Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Jockes leksak


 
Jag vet inte hur det är med era pojkvänner, men min har en tendens att köpa dyra och väldigt onödiga saker som han använder några gånger och sen blir det liggandes. Det är tatueringsmaskin, tv-spelskonsoller, målarsaker, bryggeriutrustning, instrument och listan fortsätter... men det är väl så det är att vara sambos.
 
Rolig historia!
Jag var med när han skulle flyga sin radiostyrda (dyra!) helikopter, och när vi kom ut så blåste det rätt mycket.
 
"- Jocken, ska vi inte gå hem? Det går ju inte att flyga när det blåser så."
"- Men, vi går till det stora fältet, där kan jag springa efter den, så flyger den längre"
 
Haha! Och sen sprang han.. Söte ♥
 
Kommentarer
hanna - foto

Åh vilka fina bilder, vad duktig du är!
Har du fotat länge? :)

Svar: Tack så mycket ♥aa hur länge som helst! haha, men 2006 fick jag min första systemkamera :)
Hur länge har du fotograferat?
Fotograf Annelie Malmgren

2013-06-29 @ 19:42:54
URL: http://everypixeloflife.blogg.se/
FannyFredrica - [Fotografering]

Sv: Tack så mycket! :D

2013-07-18 @ 11:16:16
URL: http://fannyfredrica.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: