Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

typiskt,.


visst är min fina elvis-öppnare fin?
 
jag är ledig från jobb idag, och skulle till tandläkaren.  m e n  det missade hon helt! klant-elie hade helt ställt in sig på att det var kl 11.45 hon skulle dit, men det var ju såklart den gamla tiden (den som jag avbokade då jag var sjuk, inte särskilt trevligt att gå till tandläkaren med halsont, snor och host. no no). behöver jag ens tillägga att detta var en "sista-tiden-att-komma-på-undersökning-innan-friskvårdskontraketet-går-ut"-tid?
 
åhhhh! bli så trött på mig själv! och för att gör det hela lite värre så håller mina visdomständer på att växa ut. lagom till det att jag totalt klantar till det och kommer böhöva betala för varje besök.. fast visdomständer kanske inte täcks av den försäkningen? .. hm..
 
anywho, jocken har i alla fall lovat att han ska fortsätta älska mig fast mina tänder börjar ruttna och trilla ut för att jag inte har råd att gå till tandläkaren. så det är ju bra.
Kommentarer
Malin

hahaha, bästa inlägget jag läst på länge!

2013-01-10 @ 19:56:16
URL: http://www.matprataren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: