Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

2012 i frågor


 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag blev sambo, på riktigt ♥ fick uppleva första året med min finfina guddotter.
edit: Jag sprang 5 km utan stopp förbövlen! hur kunde jag glömma det? Nu är det milen kom gäller!

2. Höll du några av dina nyårslöften?

njaa, det kan man väl säga. Hade "träna mer" och det har jag ju definitivt gjort även om det mest gått i perioder.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

aa, jag tror det.

4. Dog någon som stod dig nära?
nej.

5. Vilka länder besökte du?

Egypten och Kreta (danmark, med det räknas inte)
 
 

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

träffa mina vänner mer, och festival.

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

jag är så fruktanvärt dålig på datum,. men har massa upplevelse att minnas iaf :)

8. Vad var din största framgång 2012?
jobbet, är så skönt att ha en bra inkomt. hej lägenhetsköp och resor!

9. Största misstaget?

misstag vet jag inte riktigt,. men jag tycker det är så himla jobbigt att jag missar drömresan med Malin. fy katten vilken ångest,.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

aa så in i bomben! sjuk i 4,5 veckor! helt galat! och vårdcentralen sa "käka halstabletter och använd munskölj".

11. Bästa köpet?
hmm, ingen aning,. har inget "wow! detta är det bästa köpet!"
men kameran var ju rätt najs
 


12. Vad spenderade du mest pengar på?
resor, och nästa år ska jag lägga mer pengar på det

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

de superlyxiga resorna ♥
och det finfina bröllopen som jag fick fotografera.
 
 
 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?

walk off the earth - magic, lyckligare nu - linnea Henriksson

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag tror det, har varit lite neråt senaste tiden, så det är svårt att jämföra.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
varit mer aktiv. höstdeppen tar för mycket energi.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

latat mig, men tror faktiskt inte jag har varit så lat. Jobbet tar mycket tid,
så det är svårt att hinna med allt man vill hinna med.

18. Hur tillbringade du julen? 
hemma hos mina föräldrar med närmsta familjen

19. Blev du kär i år?

nja, var ju faktiskt kär redan innan detta året.

20. Hur många one night stands?

nope.

21. Favoritprogram på TV?

new girl. har trött på de flesta serier som jag följde.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, hatar ingen.

23. Bästa boken du läste i år?

hahaha tror inte jag ens läst en bok!

24. Största musikaliska upptäckten?
walk off the earth 

25. Något du önskade dig och fick?

stekpanna, kaffemuggar, sminkväskor,. spännande grejer va?

26. Något du önskade dig men inte fick?

nope, fick t.o.m. en snäll pojkvän.

27. Årets bästa film?
batman, the hobbit och den tjejiga filmen perfekt pitch

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

hade kalas för första gången hemma i min lägenhet.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

festival, har saknar det.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?

jag har ingen speciell stil direkt, men svarta byxor o skjorta

31. Vad fick dig att må bra?

resorna , och jobbet
 

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen aning. 

33. Vem saknade du?
mina vänner! Har knappt träffat dom alls..

34. De bästa nya människorna du träffade?
oj, vet inte ens om jag träffat några nya? som jag umgås med..
Kommentarer
P I X E L I E - Erica Pettersson

Vad roligt att läsa dina svar på just dessa frågor, då jag gjort dem själv också :)
Hoppas du får ett riktigt fint 2013!

Svar: roligt =) och detsamma du!
Fotograf Annelie Malmgren

2013-01-02 @ 14:28:15
URL: http://pixelie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: