Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

och här sitter jag..


klockan är halv 5-ish på morgonen, hur kommer det sig att "rutin-annelie-alltid-lägga-sig-samma-tid" är uppe såhär sent?
Jo, det var efter en alldeles underbar vecka på Kreta för två veckor sen som avslutas med att kille bakom oss säger "- shit, jag kommer smitta alla människor på det här planet" när vi går ombord på planet och så hostar han sådär passande direkt efter. KUL. Här sitter jag nu med lunginflammation som började med en apjobbig halsflusslikanade och helsvällda halsmandlargrej.. som tur är så kan jag svälja igen och jag kan äta annat än varma koppen, yeey! Nu vi ska vara postitiva, har bara 4 dagar kvar på kortisonkuren och sen är det över och jag kan äntligen börja jobba igen. Någon jag verkligen ser framemot. Det är  så  tråkigt  att  vara  hemma  själv.
 
Okey, det har faktiskt inte bara varit dåligt dessa två veckor. Jag har faktiskt fått klart så mycket jag kan på de bröllop som jag jobbar med. Otroligt skönt. Och sen har jag ju även blivit extra uppassad av mig pälsk ♥ OCH jag har fått inspiration till TFP fotograferingar! :)
 
Men nu blir det lite vänner avsnitt,.
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: