Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

dust yourself off, get back in the sadel


jocken fördriver tid i bilen
 
Nu i helgen togs kameran fram, som har legat och samlat damm i någon månad eller så, och så begav vi oss till nya lillkusinens dop. Roligt! Har inte varit alls inspirerad till att fotografera senaste tiden då det har varit mycket jobb och urtrist väder. Ingen vinnande komibation,. men nu känns det bättre igen :)
 
idag har jag en ledig dag och försöker samla mod för att komma ut och springa lite. är äntligen igång igen efter ett låååångt uppehåll. Målet är att iaf komma upp till 5 km igen innan snön kommer, vilket visserligen kan vara snart eller för i mars.... anywho, är på bra väg i alla fall, det blev 4 km i fredags. Har fixat RunKeeper appen på telefonen, så sjukt mycket roligare att springa nu. Woop woop!

Dock tar det emot lite extra idag då vi var på avskedsfest för vår favoritbartender igår,. och även om vi tog det lugnt, hade sjukt kul och åkte hem i bra tid så känner jag mig något seg idag. MEN det blir väl bättre efter jag varit ute och springit lite. Sen ska det duschas, städas, matlagas, och förhoppningsvis lite dopbildsredigeras. Tror det är dags att sätta igång!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: