Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

annelie "nästan färdig" malmgren


 
w o r d p r e s s   f o r   d u m m i e s
 
Puh! Jag har äntligen kontaktat en tjej i hopp att hon ska kunna fixa en riktigt snygg hemsida till mig. Som jag har skrivit tidigare så har jag försökt få ihop en med Wordpress (lånda tom hem "wordpress for dummies" och det blev helt värdelöst.
 
Just nu sitter jag med en nästan färdig hemsida och en bra med ytterst tråkig wordpress sida. Så nu ska jag släppa den här envisa "jag-kan-själv" grejen och satsa på att någon kunnig kan hjälpa mig. Och funkar inte det, så ska jag minsann köpa den där NetRiver " färdig-wordpress-fotograf-hemsida-på-bara-några-minuter" designen som rätt många andra fotografer har gjort. Så kommer jag iaf få en riktigt fin hemsida, tillslut. Känns bra. Så hoppas jag att kunderna bara kommer svärmande ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: