Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Det är min dag idag!


 

Idag är ingen vanlig dag, idag är det Min födelsedag! Hurra hurra hurra!!
 
Det va inte lätt att sova inatt när mobilen plingade konstant. Lilla jag som va helt utmattad från dagen bröllopsfotografering (som gick utmärkt! yeey!) Och i morse överaskade älskling mig med massa presenter, vilket var en bra start på dagen.
 
Efter att ha städat och bakat hela förmiddagen blir det snart Thaimat med pälsk och sen kommer hela familjen på kalas. Första gången i VÅR lägenhet. Yes, vi har officiellt blivit sambos! På riktigt.
Kommentarer
Anna & Thomas

Först och främst: Grattis på födelsedagen! För det andra, tack så mycket för att du tog så otroligt vackra bilder på oss igår! Du fick oss verkligen att trivas framför kameran och bilderna vi fick se va så fina, precis så vi ville ha dem! Tusen tack! Kramar från Anna & Thomas

2012-07-01 @ 21:24:06
Mikaela

Jättefin blogg med fina bilder. :D

Svar: Tack så supermycket! =)
Fotograf Annelie Malmgren

2012-07-05 @ 12:26:18
URL: http://mickey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: