Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Året första inlägg, tillbaka till vardagen




Min älskling var den finaste och köpte skrivbord till oss medans jag var hemma med familjen i Häljarp. Gullit! Har behövt det ett bra tag, och nu när jag ska köra igång företaget igen så är det verkligen perfekt. Har aldrig haft en ordentligen arbetsplats förut. Yeeey! Tack älskling! ♥♥♥
(playboykaninen är en present som Jocke fick av en vän, alltså inte min! Ha ha!)


Jag har haft en jättemysig jul, massa roliga fester, mycket familjemys och en jättebra nyår. Ser sjukt mycket framemot 2012, ska bli det bästa året!


Hoppas ni haft ett fint 2011 och att ni får ett ännu bättre 2012!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: