Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

den bästa guddottern ♥


 
Jag har verkligen jobbat som en tok den senaste tiden! Har knappt hunnit med att umgås med Jocken eller engagera mig i företaget.. jag i alla fall färdigställt Klara och Pers bröllop, och nu ska jag lägga krut på att få färdigt Thomas och Annas bröllop. De ska ha ALLA fotografierna (sorterade då givetvis) från sitt heldagsbröllop. Det är myycket som ska redigeras! men jag har satt en deadline som jag ska hålla.
 
Min syster och hennes familj är och hälsar på, och vi har tagit riktigt fina fotografier på charmtrollet Thia ♥
 
Sådär, det blev en liten uppdatering i alla fall. Nu kommer jag endast jobba 75% så då kommer jag förhoppningsvis ha lite mer tid till bloggen/ företaget, och då kommer ni få se massvis med bilder!
Kram på er!
 
Kommentarer
Madeleine-Foto

Sån härlig bild!

Svar: Åh tack snälla du! :)
Fotograf Annelie Malmgren

2012-09-18 @ 19:59:46
URL: http://maddyz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: