Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Men störst av allt är kärleken





Det var minst sagt länge sen jag uppdaterade senast. Och ännu är hon kvar i Svea Rike,. hade ju storslagna planer på att bosätta min i london men så kom kärleken och planerna är som bortblåsta.
  Så var står hon nu? Jo, är företagslös, arbetslös, soon to be- pengalös,. MEN jag har i alla fall kärleken, Vilket är helt underbart!

Förutom det så funderar jag på att ta upp fotograferingen igen, börjar känna att det är något jag verkligen vill och känner mig redo för och denna gången verkligen göra det på riktigt.
Det bara som det kommer bli himla svårt, gled verkligen in på ett bananskal sist och bokningar bara öste över mig, (vilket de gärna får göra nu!) något som jag verkligen inte var beredd på.

Aja, det är väl lite hur det ser ut just nu, ska försöka bli bättre på det här med att blogga :)

Kommentarer
malin [fotoblogg]

fin bild :)

2011-11-04 @ 10:22:17
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: