Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Nu så!





Det har varit en lång dag idag! (och oturlig när det kommer till tåg...)
Har varit på ett kundmöte, ett par som ska gifta sig i juni. Det gick super! Är jättetaggad! Har saknat fotograferingen och nu ha chansen att starta upp igen och denna gången göra det på rikigt är helt fantastiskt! :)

Nu har jag även firat min kära far lite snabbt och jag ska ta med mig kamera grejer samt hårddiskar till Jocke, som har varit helt underbar och rensat ut en massa skit på hans dator så att jag kan använda den <3
Ska fixa med bloggen och hemsidan så de får nytt och fräscht utseende nu till Nystarten av mitt företag.

Nu ska jag bara kamma hem jobbet på Media Markt i hbg så är framtiden perfekt ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: