Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Jag kryper tätt intill, lycklig för att du finns till





För 1 månad 3 veckor och 3 dagar sen träffade jag denna fina människa och det dröjde inte länge tills hon blev blixtförälskad. Och han i henne.

Förutom kärlek så tar jobbet upp resten av min tid. Har snart jobbat i 2 månader och på måndag får jag min allra första riktiga lön, eller ja, kanske inte den allra första,. men den som jag anser vara den allra första. Har ju sommarjobbat och fått "eget kapital" från företaget,. aja, nu ska jag bara komma på vad jag ska göra med alla dessa pengar som jag slitit för.
Känns som jag börjar komma in i arbetslivet och kommer så småning om kunna ha tid för mer än jobb och kärlek, och då är det dags att bli mer produktiv och få saker gjort. Och kanske bli mer aktiv här?


Kommentarer
Anna

Ja! Mycket mer aktiv! :)

2011-07-26 @ 17:33:58
URL: http://tommysdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: