Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Dag 1- Om mig




E n   p r e s e n t a t i o n   o m   m i g

Hm, Annelie heter jag, som ni vet. Fyller 21 år den 1 juli detta året. Flyttade hem till min föräldrar igen i slutet på förra året, men spenderar den mesta av min tid i Landskrona eller på andra ställen. Jag är älskar, som ni kanske märkt, att fotografera och att resa. Just nu fokuserar jag mig på att spara ihop en bra buffert inför flytt utomlands.


L i t e   s m å t t   o c h   g o t t

Mina intressen: Fotografera, dansa, tv/film, läsa, rita, baka.
Sparare eller slösare? Sparare, men jag lägger pengar på det jag tycker om och drar ner på överflödiga saker.
Bästa egenskaper: Positiv, drömmare, ambitiös, estetisk, omtänksam,
Sämsta egenskaper: Förvirrad, naiv, socialt handikappad, dålig självdiciplin, känslig, tidoptimist.
(saker som jag faktist försöker förbättra)
Ytligt: 1.66m lång, väger runt 60kg, har oftast skostorlek 38 & 36/38/S/M i kläder.
Kommentarer
thesswester - inte som alla andra

du är sjukt söt ! :)

2011-01-09 @ 12:39:26
URL: http://thesswester.blogg.se/
R U C H I R A

fina bilder! :)

2011-01-10 @ 09:14:08
URL: http://pprueksachangrit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: