Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

i-landsproblem?


Gosh, jag är måttligt trött på arbetsförmedlingen!
Kom hem från ett möte häromdagen och det kändes otroligt bra då jag fick veta att jag fortfarande kan vara inskriven där fast jag är i england/ spanien och söker jobb. Vilket betyder att det blir iaf lite extra pengar.. fett bra ju. Det är ju inte ofta som arbetsförmedligen faktist är bra.

Med det varade ju inte länge. Det är en ganska lång historia, men jag har bytat handläggare vilket har medfört missförstånd då de sagt olika saker. Vilket får mig att se dålig ut i min praktiksplats ögon. (en praktikplats som jag fixat på egen hand btw). Jag hade ju tänkt att använda denna praktikplats som referens när jag söker jobb, får hålla tummarna att det inte blir helt kasst nu.

blögh,. vill inte,..


Edit: Har varit och pratat med praktikplatsen och det har löst sig :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: