Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Dag 8 - Detta ångrar jag




Jag ångrar att jag gjorde en hemmapermenent som ledde till att jag fick klippa av håret till halva längden. Det kommer jag aldrig göra om. Visserligen så är det inte så tokigt med kort hår, men luggen som klipptes trivs jag inte alls med.

Det är nog det jag ångrar mest just nu, inga större grejer alltså.
Visst hade jag kunnat tänkta mig att radera pinsama händelser, önskat att jag pluggade mer i skolan, att jag varit mer spontan och inte tänkt så mycket på saker och ting,. men varför spendera tid på att nojja över saker som hänt? Kan ju inte göra någonting åt det ändå.



Kommentarer
ANGELICA [foto&basket]

Du är riktigt duktig på att fota! :)

2011-02-19 @ 16:32:34
URL: http://steeler.blogg.se/
Erika - fotoblogg

Vilken fin och härlig blogg du har! Precis i min smak! :) Ska lägga till dig på bloglovin så att jag inte missar när du uppdaterar :D

2011-02-21 @ 21:00:21
URL: http://erikahallman.beldo.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: