Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Dag 6 - Litteratur


Bästa;
¤ Flickan från ovan
¤ Ingenting varar för evigt
¤ Flickan med de röda skorna

Sämsta;
Twilight, den sista av dem.

Som jag vill läsa;
¤ Alkemisten
¤ Vem kommer gråta vid din grav?

Jag har perioder där jag läser jättemycket, men just nu är jag inte i en sådan. Har försökt att börja läsa böcker flera gånger men har inte lyckats komma in i dem. Såå det är väl bara till att vänta.
Jag har letat som en tok efter Alkemisten, den finns verkligen ingenstans.. det finns 1 på bibiloteket men det är ju såklart utlånad.

Kommentarer
Anonym

älskar twilight ;)

2011-02-09 @ 16:24:11
URL: http://bbarahelena.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: