Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

She and him




Igentligen var det "Suger town" som jag ville visa/ spela, men det fick bli denna istället :)

Förra veckans jobbschema fick mig verkligen att tappa livsglädjen (jobbade 47,5h), men nu har jag kommit tillbaka till mitt lyckliga jag igen. Puh! Skönt! Jag kan verkligen inte förstå hur folk kan palla med att jobba så mycket! Man har ju verkligen inte tid till något annat,. och jag jobbar bara 30-35h i veckan!
Fast ja, om man älskar det man jobbar med så är det ju såklart inte lika jobbigt och själsdödande..

Jag känner positivt för framtiden, det känns som jag kommer kunna hinna med jobb, pojkvän, vänner och en hobby. Dock så vet jag inte riktigt hur jag ska gå tillväga och hur jag ska kunna välja mellan alternativen,. men på något sätt kommer det att lösa sig.
Men en sak vet jag iaf, jag måste börja fotografera oftare, för fy vad jag saknat det!

Min kära pojkvän kommer till mig efter jobb idag! Wohoo! (jobbar till 01.15)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: