Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

BDB


Sitter och kollar igenom gamla bilder på bilddagboken. Härligt, härligt!
Kom på hur mycket jag saknar dessa skorna (på bilden ovan). Galet hur ens favoritsaker bytas ut fort. Min lila klänning som jag hade nästintill varje dag har bytts ut till en lång gina hoody. Ni vet såndär blommig från typ förrförra säsongen? fast ja, nu är det ju visserligen höst/ vinter,.. och klänningen måste lagas.

Jag är verkligen en favoritmänniska. Jag använder favoritkläderna tills dom rentav trillar sönder. Just nu så är det; Hoodyn, lila lång linne och gråa tjocka strumpbyxor (som redan börjar gå sönder..) och ev. stickade tjocka knästrumpor.
Jag gillar't ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: