Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Hello people of the earth


Tjoohoo!

Long time, no see. Minst sakt. Dagarna Veckorna har varit fartfulla, och det har hänt en massa skoj saker. Dagarna har bjudit på roliga fotograferingar och trevligt sällskap och kvällarna har jag spenderat i Forks. I twilight böckerna då. Kan inte direkt påstå att jag förstår mig på hypen som blivit av dessa böcker, filmer? .. Gillade inte filmen så där värst och eftersom jag var nyfiken så har jag faktist läst böckerna. Och inte förstår jag nu heller,. men ja, önskan om att vampyrer och andra varelser finns är dock starkare, det måste jag medge.

Och i brist på inlägg och bilder så får nu ni lite bilder på min kära vän Niklas, enjoy!;





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: