Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

väntan




Just nu kan jag inte göra mycket annat än att vänta, i slutet på maj/början på juni får jag besked om vad kommer kommer hända i framtiden. Och då kan jag äntligen börja satsa på riktigt,. sommarjobb eller inte sommarjobb.

Okey, sommaren är ändå hyftas förbestämd; Jobb med företaget, Plugga (om jag kommer in) samt sommarjobba (om jag får något). Ganska bestämt men med många osäkerheter!
Det är hösten som är rörig, och även det som jag funderar på 24 timmar om dygnet och helt ärligt så börjar jag få huvudvärk och alla förhoppningar dör ut och jag vill bara dra täcket och huvudet. Och jag vill inte berätta mer förens jag själv vet mer.

Nu ska jag inte vara depp mer. Jag hoppas på många fotojobb under sommar, det hade varit helt underbart! Och några bröllop har jag ju faktist bokade :) Sommaren 2010 ska bli den bästa ever!

Kommentarer
Sanna Ek

Jättefina bilder!



Känner mig i precis samma sits. Sommaren kommer jag klara, har fått sommarjobb och ska starta upp eget företag med fotograferingen och hoppas jag får mycket gjort. Men! Hösten! Panik! Ska söka några distanskurser, så pass många att jag får fullt bidrag från CSN, men nu hörde jag att man inte får något eller fullt om man har eget företag? Vet du?

Sen skulle man ju vilja ha ett jobb istället för pluggandet (ganska skoltrött) samtidigt som man försöker få igång företaget mer.. Jisses! Alla dagens minuter känns som att man tänker på det..

2010-03-24 @ 23:01:43
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: