Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

HEMSIDAN ÄR KLART! (nästan)




LÄNK

Nu är den nästan klar! Ska bara fixa gallerierna,. men jag orkar verkligen inte mer idag. Har jag en hel drös med bilder att fixa till imorgon,. det viktigaste är i alla fall klart :) bilder kan folket alltid se här, på min blogg.
Känner riktigt skönt ska jag säga er! Sidan har legat nere väldigt länge nu,. kan ju ha något att göra med att jag har gjort 3 olika designer under tiden ;)
Lite text ska också ändras,.

Jag är nöjd i alla fall.




Kommentarer
Fotograf MissJeni

skönt att ha den klar :) Jag håller på och pysslar med en ny jag med nu. Men den lär väl aldrig bli klar :P

2010-03-31 @ 11:14:42
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: