Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Nya briiiiillor!





Hittade det allra första paret solglasögon någonsin som jag faktist gillar, och som passar mig (hyfsat bra iaf) Gött mos!
De finns på HM för ynka 49.50! Lätt värt! Köpte finfina blomklämmor också. Har varit himla shoppingsugen senaste dagarna. Jag som alltid brukar vara för snål för att handla, visserligen har jag bara köpt billiga saker men ändå. Vägen blir längre till Indien liksom.

Dagen har bjudigt på en mysig promenad + picnic med älskling <3


Funderar även på tröjan, Cry-baby liksom! En favorit film innan jag äns kunde läsa!
men det kostar 249kr! what to do?


finns på http://www.phoenixtshirt.com


Kommentarer
Sebastian

haha vet hur svårt det är med solbrillor. Det finns typ två par i hela världen jag tycker jag passar i. Ett par har jag nu. De där var asfräcka :)

2010-06-05 @ 23:51:24
URL: http://www.sebbesula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: