Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Lilla ego





Glad midsommar på er!!
Idag är en betydligt bättre dag än igår måste jag säga. Min midsommar kommer till att firas hos min fina mormor och det blir bara jag, min syster och min mormor, litet och mysigt. Därefter så blir det nog en cider eller två på stan.

Brist på saker att göra så lockade jag håret och gjorde mig fin, skulle ta en bild men ljuset var helt underbart och jag blev faktist bra på några bilder! Halleda! Så nu får ni allt så ut med mitt lilla ego ;)







HA EN FIN DAG!

Kommentarer
Sebastian

åh, riktigt fina bilder :) Härligt ljus också.

2010-06-27 @ 11:45:00
URL: http://www.sebbesula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: