Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

dance, dance, dance



Vill börja dansa igen. Vet dock inte vart jag ska börja henne, känns som man är lita gammal ;)
Är sugen på Modern dans och/eller jazz, problemmet är att kursena i landskrona börjar inte försen i augusti och jag vill börja nu. Och det känns inte så värst jättepepp att behöva pendla till Malmö för 1 timmes danslektion, men funderar på att göra det någon gång för att komma igång lite,. alt. yoga på friskis och svettis. Hmm,.
Varför ska tuva vara i England när man har såhär viktiga funderingar? haha!

Sommarkurserna i Malmö startade i förra veckan, så om jag ska gå där så måste jag bestämma mig fort.
Att ta upp teatern igen hade också varit massa kul.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: