Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Webbdesign från grunden




Läser ju en webbdesignkurs vilket är superkul! men fy vilket tålamod det krävs!
Innan man redovisar det men gjort så ska sidan klara sig igenom en validering, och sidan jag håller på med har ett litet fel som jag verkligen inte kan hitta! Gosh! har håller på att lösa problemmet i en timme nu. Liiite irriterande. Som tur är det inte så värst bra väder idag så det är inte precis som jag har något viktigare att göra.

Nu ska jag börja på den tredje uppgiften en stund och låta denna vila lite, känns som jag stirrat mig blind på den ;)

Kommentarer
Fotograf MissJeni

Åh den där valideringen! Ibland var det att man hade XHTML istället för HTML högst upp i koden som lurade valideringen. Så kanske är det något sånt som ligger bakom?

2010-07-06 @ 17:11:02
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: