Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Rolig dag!


Har haft en riktigt kanon dag idag!
Jag, Catrin och Lina - MUAn, som jag har startat lite samarbete med, har haft vårt första fotografering tillsammans, och det blev hur bra som helst- n ö j d.

Tyvärr så kan jag inte lägga upp några bilder nu. Jag är husvakt hos mina föräldrar i Häljarp, och förutom att datorn är seg till tusen så har den även fått trojan horse virus som käkar upp datorn. INTE KUL! Och oteknisk som jag är (när det gäller datorer) så kan jag inte få bort det.


MEN annars så är det bra. Jag har massor av planer och idéer för mitt lilla företag.
Känner att jag behöver kickstarta bloggen också,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: