Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

usel



(när man är sjukt så får man äta glass istället för mat)

Är fortfarande sjukt. Och är sinnessjukt trött på det.
Jag använde all min energi på att ignorera det under bröllopsfotografering i lördags så nu har jag fått tillbaka tiofallt. O k e y, inte tiofallt och inte lika lilla som de första 4 dagarna,. men illa är det iaf.
Har en hemsk hosta som sliter i sönder min hals, och gör tusen nålar någonstans i bröstkorgen och under revbenen varje host. (för att låta väldigt dramatisk)

och med hjälp av google så har jag nu kommit fram till att jag har
luftrörskatarr.
;)

 
Kommentarer
amalia

mmm vad gott!

2010-11-11 @ 21:26:42
URL: http://iamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: