Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Usch usch usch!


Reslutatet för lördagens regn och åska var en översvämning i källaren. Och idag igen är det en mindre översvämning.

Har tvättid nu, och måste verkligen tvätta. Så innan idag så tog jag skittvätten och traskade ner till källaren, jag vågade inte riktigt ta hissen då den inte funkade när det var översvämning och jag vågade inte chansa. M E N så får jag inte upp trappdörren. Yeyy,.
  så jag tar hissen, det är trots allt flera dagar sen som den inte funka, och den verkar funka nu. och det, mina vänner, skulle jag verkligen inte ha gjort. När jag närmade mig källaren så börja det välla in vatten i hissen. Snabbt som fasen trycker jag upp hissen ingen, med dyngsura skor.
 Efter ett tag så får jag upp dörren ändå (det är inte lika djupt med vatten där). Går ner, och det ligger B A J S T O L L A R lite överallt! MYSIGT!

Träffar på några andra där ner och får veta att Landskrona hem har inte varit här alls!
Jag vet att minst 3 st har ringt journumret under lördagen.

Slutsats. Mina skor är dränkta i bajsvatten som har gojsat till sig i 4 dagar!


Okey, det är säkert inte bara detta lägenhetshuset som landskrona hem ansvarar för, men ändå! Förjävligt att det ska ta mer än 4 dagar för att fixa det! Snart kommer väl hela huset rasa pga. fuktskador. gosh!
 Så nu har iaf. satt på fläckten i torkrummet och låtit trapdörren stå öppet. Även om det fortfarande kommer ligga avloppsmojs överallt så är det bättre än blöttavloppsmojs över allt.


Kommentarer
Anna

Landskrona Hem har vid behovsstädning. Detta var kanske inte så mycket vid behov då :P Vi har också haft en massa översvämningnar på jobb :/

2010-08-17 @ 20:29:43
Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men fiiii faen vad äckligt!! Varför i helskotta kommer de inte och ser efter sin fastighet?! =(

GRRRR!

2010-08-18 @ 14:05:07
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
nathalie basurto

fina bilder

2010-09-01 @ 15:56:51
URL: http://nathaliefotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: