Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

ojdå




Blev övertalad att vara med på en utställning här i Landskrona på lördag MEN jag har inte så många framkallade bilder, så jag tänkte -"asch, man kan säkert framkalla på expert och få bilderna snabbt" och det kunde man ju såklart, för typ 39 kr stycket! (för A4) svindyrt och så tror jag inte ens att man kan få dom i matt.  På crimson kostar det 21 kronor, och 18 om man köper fler än 10. Jag har inte heller tillräckligt med bläck för att skriva ur själv..

får väl ha de som jag har,. hade dock gärna velat ha någon bröllopsbild till..

Edit: hade svart färg kvar, så det blir några svartvita bilder också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: