Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

fixfix


Jag och Fredrik har köpt ett nytt köksbord! (som tog en evighet att bygga ihop) och så har vi röjt undan en massa skit så nu börjar det se ut som en riktig lägenhet det här :)
Måste dock sätta upp lite tavlor och sånt.

Jag är inspiraions fylld och listan med saker som jag vill göra har fyllts på yttligare! Inget sänka blodtrycket är inte! ha ha! nä, men vi kom framtill att det säkert är P-pillerna som spökar så jag ska testa några andra och se om det blir bättre. Dessutom så ska jag börja Z U M B A! jag tränar på 24 seven några gånger i veckan, men saknar dansen så jag ska testa zumba, det verkar ju iaf ganska great på reklamen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: