Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Tuvan





Skrev med Tuva för första gången sen hon flytta, och det kändes kan jag säga. Nu har det sjunkigt in att hon verkligen har flyttat, skit också. Men hon har det bra, och har börjat bygga ett liv där. Förhoppningsvis så kan jag åka dit och hälsa på i October, det hade varit underbart! Har aldrig varit i London, eller England överhuvudtaget.


Men på tal om något helt annat, Annelie har fullt med planer och idéer! och mycket som hon vill. På måndag börjar jag projektet med ams, och då också börjar min första dag som bidragstagare. Det är inte det bästa, men känns skönt att på en liten inkomst till ett jobb hittas, eller det jag hoppas på: att företaget växer.


Nu har jag babblat färdigt och ska försöka snygga till i lägenheten tills älsko kommer hem ;)



Kommentarer
MissJeni

Väldigt vacker bild på din vän :)

2009-09-14 @ 20:53:31
URL: http://jeni.blogg.se/
Tina

London är jättefint, men matkulturen är en katastrof.

2009-09-18 @ 23:43:44
URL: http://noctumsemper.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: