Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Tror det blir en bra dag =)




(vet att jag har visat den förut^^)

Jag är redan på superbra humör :)
Vart på jobbcoaching möte igår, det gick jättebra och det känns inte alls som jag kommer stå och trampa på samma ställa hela mitt liv :) Trodde inte riktigt på sånt där med det funkar! Jag är himla pepp på att leta jobba.

Dessutom, jag som trodde att bröllopssäsongen för mig var slut 19 september, jag har fått en förfrågan, tom, "vi vill boka dig" mail :) Känns himla bra! Och nu när jag lämnat in ändring var preliminära skatten så kommer jag till och med kunna få ganska bra lön! Då jag redan betalat all skatt som jag behöver. Woho!


Och sist min inte minst. Lyxfällan är tillbaka! Och idag kommer det handla om en fotograf! Sjukt roligt att se,. om något går snett så kan man ju vara där någon gång :/ bam bam baam. Nä, men kanske hon behöver fler kunder och hon får massa tips och dylika som jag som fotograf kan ta vara på.


Nu ska jag gå och kicka ass på körlektionen!


Kommentarer
Mijou

It's gonna be a grrrreat daaay!

2009-09-03 @ 19:49:34
URL: http://www.mijou.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: