Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Några slantar fattigare





Jag var på Gekås igår och fyndade, bla denna ursnygga klocka! Elvis är min favorit. Jag är även fått lov av Fredrik att sätta upp min Elvistavla som jag har =) Woho! Underbart!

Köpte även en Elivs bok och Twilight böckerna, måste ju se vad allt ståhej handlar om, tyckte inte att filmen var särskilt bra, men ja, böckerna brukar alltid vara bättre. Handla en platt/locktång för 80 spänn! Svinigt! och en hel del annat också, 1700pix hamnade på.. men som min mor alltid sägen på vägen hem från Ullared; "men så mycket skulle man aldrig fått för pengarna hemma"


Nä nu ska vi fortsätta med storstädningen!



Kommentarer
MissJeni

Åh vilken snygg klocka!!! Min pappa är helt såld på Elvis, så visst smittar det av sig :P

2009-09-17 @ 17:15:43
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: