Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

M Å N D A G




Bild: Jag


Idag flyttar min Tuva till Leads, england för att plugga i 3 år. Det ska nog gå bra, trots att det är lite tråkigt så överväger det goda och jag hoppas verkligen att hon kommer ha det underbart! :)

Annars så är det finredigering av bröllopsbilder idag, bröllopet som bilden ovan är ifrån. Ska bli nice! Har fixat ihop en skön bröllopsredigerings lista på spotfy. Ska bli gött, fredrik är på kurs hela, så jag kommer vara hemma själv. Sen är det bara 2 st bröllop kvar att fixa, då kanske jag äntligen kan visa lite bröllopsbilder ;)


Kl 15.00 ska jag på info möte på arbetsförmedlingen, dom håller på att kolla om jag är "bidragsmaterial" hehe. Jag har fått ett litet sug till att plugga. Vilket betyder att jag har ännu fler alternativ efter årsskiftet. Kanon!





Kommentarer
DANNi

vilka fina bilder!

2009-09-07 @ 19:20:08
URL: http://danielaangeloni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: