Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Det är nånting på gång!


Idag ska Tuva minsann bli överaskad!
Vädret är inte det bästa, men jag hoppas verkligen att det klarnar upp om någon timme eller så, annars blir det back up planen vilket inte blir alls lika bra :P

Det ska bli en bra dag i alla fall.
Det är nämligen så att min lilla ängel ska flytta iväg till England och leva livet (och gå en dansutbildning), vilket också blir väldigt spännande för min, inte bara för hennes skull utan även att jag kan åka dit och hälsa på! Kommer bli kanon bra :D Dock kommer kommer det vara långa mellanrum då vi träffas.. vilket inte är lika kul att tänka på.. och därför gör vi inte det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: