Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

En liten färgglad bild.






En liten färgglad bild behövs på denna oerhört tråkiga dag. Varanan dag börjar på folkuniversitetet kl 09.00 då jag går "jobbgaranti för ungdomar" och ska lära mig allt som har med jobbsök att göra. Detta är rikigt tråkig då dom inte har någoning som vi ska göra, så det blir "jobbsök" i flera timmar,. bara det att det inte finns några jobb.

Vilket göra att hela resten av dagen blir otroligt seg och blögh, får inte gjort någonting resten av dagen..


Var bara tvungen till att skicka av mig, jag vill ha mer och göra, jag vill ha jobb. Och med tanke på jobb, jag har ett brudpar som inte hört av sig,.. skittråkigt så nu hoppar jag dom och går på det sista bröllopet detta året :)
(om det inte kommer ett 'sista minuten' bröllop :P)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: