Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Den tråkigare delen av fotografyrket.



Nu ska jag ta en break från det roliga arbetet (sortering, redigering av bilder) och ta itu med den tråkigare delen; Bokföringen.

Ja minsann, det ska också fixas och tid tar det. Jag ska också "rensa" upp företaget lite, måste fixa nya fina personliga fakturor, dom som jag använder nu är från bokia och det är inte roligt att behöva använda dom. Kolla igenom, sensa och arkivera papper ska också fixas. Och sen skulle jag behöva fixa både och uppdatera hemsidan och bloggen.

Jepp, det är inte bara fotografering och redigering som gäller när jobbar som fotograf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: