Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Nöjd.




Bilder:
Jag


Jag är på ett sjukt bra ställe med mitt liv just nu, jag har kommit över den grymt jobbiga perioden i mitt liv. Stressen innan studenten. Jag har inte länge panik inför framtiden, då jag faktist har en liten hum om bad jag ska hitta på efteråt, förutom att fotografera då,. jag har framtidsplaner och mål att sträva efter. Som jag sakt förut så har jag fortfarande en hel massa att göra innan studenten, men det tror jag att jag sak klara av :)

Jag har lyckats hitta fem universitetskursen som jag hjälpa mig påvägen, lite sent på kommit- men sen anmälan är bättre än innan alls. Sen har jag även sökt en fotoskola. Plus att jag har anmält mig till en franskakurs till hösten!

God natt!
/ A

Kommentarer
Silje Helene - Foto

spå fina bilder :)

2009-05-18 @ 21:28:04
URL: http://siljehelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: