Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

LIte tankar.




Bild: Jag


Varje dag går bara fortare och fortare, jag hinner knappt med.
Jag blev precis klar med dagens "att göra"  och imorgon kommer bli lika jobbig, om inte jobbigare. Min utställningen kommer nog bara bli halvdan, men det gör väl inte så mycket- verkar inte som det blir så mycket folk ändå,.. tankarna flyger iväg till framtiden- Vad ska jag göra då? jag vill göra en massa saker, men mest av allt vill jag resa, ut och se världen.

Jag har nästan helt bestämt mig för att flytta till London nästa år, och gå någon fotoskola där. Det hade varit riktigt nice.



Kommentarer
Tuvaluvan

Och det ska du också, följ dina drömmar sötnos ;)

2009-05-13 @ 21:44:26
URL: http://tobeontheloose.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: