Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Va sa du? Melodiifestivalen?




Bild: Jag

Både jag och älsko är sjuka, så istället för att åka till honom (han som sover dygnet runt när han är sjuk) så stannar jag hemma, själv. men djuren såklart,. men ändå.

Zappade runt bland kanalerna och hittar melodifestivalen! Visste ni att det är final idag? Har dom ens haft del finaler? Jag har nog koll när det kommer till det programmet, och inte heller kan jag säga det rätt. Lägger betoningen på i:et - men inte stör det mig då jag tycker det låter bättre så,. men det kanske det bara gör i mitt huvud ;) Iaf, såg lite på Caroline af Ugglas! Ofta! Lät ju uruselt! kanske refrängen är bra,. men vägen dit verkade vara väldigt dryg och långt borta.. så jag hoppade det.

Nu ska jag slänga på Greys anatomy - säsong 1, den som går på tv nu, säsong 5 tror jag det är, är bara fjantig,. folk går runt och ser spöken och saker -_-, okey, jag har tjuvat och följt USAs säsong så jag vet varför ^^

Aja, nu ska jag lägga mig i soffan och sjuka mig.
Kram! / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: