Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

The blue sky




Bilder: Jag
(tagna våren 2008)


Jag har funnit ny energi! Och allt känns toppen! :)
Har dock ganska mycket att göra på inte allt för lång tid, men men min nyfunna energi så kan jag nog få ihop det. Jag har en plan, eller ja snarare en deadline till när allt ska vara färdigt, både jobb och skola,. Ska sätta igång direkt, 1 timmes bild redigerande och sen en timmes plugg :) låter ganska bra.

Har varit gjort 2 bra grejer dag, lämnar sommarjobbsansökan på det sista stället, och hjälpt en kompis i nöd ^^ Han behövde låna mitt stativ för en intervju som han ska göra till sitt projektarbete. Tänk om inte jag hade varit så snäll och kommit till stationen för en snabb avlämning så att han kunde fortsätta med samma tåg :P Nä, men det känns bra!



(kanske ska fixa lite mer inlägg också. Har bara varit God morgon/ God natt inlägg senaste tiden känns det som :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: