Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Rastlösheten tar över.





Jag är sjukt rastlös. Och Fredrik är inte hemma försen 5 timmar.
Just nu håller jag på att slökolla en mindra bra film som går på em,. 4an tror jag.

Jag hade kunnat vara på fest hemma hos Kita nu, men jag hade glömt bort det och sen när jag väl kom på så hade hade systemet stängt. man kan ju ha kul utan alkohol så jag messat Catti och frågar när hon skulle dit, hon hade glömt bort det och skulle ha hästarna så hon kunde inte komma,.. och Tuva skulle göra något annat idag som jag inte kommer ihåg vart det var. Jag vill inte åka dit själv, visste inte heller vilka andra som skulle vara där och dessutom så var jag redan sen. Hade Catti eller Tuva varit där så hade jag dragit dit... känner mig dock jäkligt dum mot Kita.
Så imorgon så ska jag messa henne förlåt och att jag bjuder henne på öl/cider nästa gång det bli utgång.


Och nu sitter jag är rastlös till tusen, och inte ork till att göra något ansträngande.

Kommentarer
Anonym

till mig sade hon att hon var sjuk . inte ute hos hästarna.

2009-03-08 @ 19:18:08
Annelie

Kita: Jaha :/ ja jag vet inte, jag messade henne som sakt och då var hon hos hästarna,.

2009-03-08 @ 19:44:51
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: