Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Jag lever!


Jepp, efter 2 säsongen av Greys Anatomy, och några in på tredje, så börjat förkyldningen att försvinna. Huvudvärken är äntligen borta! Jag menar, efter att ha kolla på Greys till tusen så blir man paranoid av huvudvärk! JAG HAR EN HJÄRNTUMÖR!! och sen när jag kom ner på jorden igen så vart jag övertygad om att synen blivit värre och att det var anledningen till huvudvärken - men tydligen så har min kära mor gått igenom samma sak (fast hon klippte sin lugg, för det var den som irriterade ögonen^^)

Just nu är det bara hosta kvar, och lite slem i halsen ..


Idag blir det NOVA lund, Mor ska köpa kläder till 50 års kalas, Fredrik ska köpa grejer till sin nya Xbox och jag, ja, förutom att kolla dator bara hänka på. Har inte råd med något ;) Har blivit snål som tusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: