Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Hard work, work




Bild: Jag


Jag är riktigt stolt över mig själv :) Har fått massor klart! På måndag ska en massa bilder skickas iväg och jag har inget bråskande fotojobb kvar och jag kan börja med övriga bilder :) Har dessutom börjat att ta ag i skoluppgifter och har gjort ett restprov (tror dock inte det gick såbra :( )

Var himla nära på att köpa en dator igår, Fredriks ena är i sönder så där är bara en dator här hemma, och sen hemma så finns det bara en kass en,. men sen är jag inte hemma så mycket längre, så det får vänta lite, så får jag hålla tummana på att det bara är grafikkortet som pajat på den andra datorn,. *håller tummarna* . Nytt kamerahus är mycket viktigare. Börjar bli lite irriterad, skickade in företagspappera för aslänge sen, och har inte fått något svar eller någonting,. jag menar, dom måste ju ändå bekräfta att det är OK att starta företag, eller? Urskumt,..

Under shoppingturen så köpte älsko dock en ny TV, 37 tums, den är väldigt nice! "-Måste ju ha ny TV nu när jag har Xbox" och så köpte han en drös nya spel till Xboxet också (skitbilligt på Rusta!)

Idag blir det kalas hemma hos Elli, Sara och Oscar fyller år.

Aja, nu ska vi spela lite Tomb Raider ;)

Puss! / A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: