Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

god natt!




Bild: Jag

Ny duschad, myskläder, godis, en film och världens bästa pojkvän - Det ger nog den bästa känslan i världen!
 Fy vad bra man mår :) Snart vi dock lägga oss,. Fredrik börjar jobba kl 05.00 och jag, ja, lite längre sovmprgpn får jag men jag ska också upp ganska tidigt. Ska vara i Lund klockan 13.00 och träffa brudparet som jag ska fotografera i april! Det ser jag faktist fram emot., detta paret har verkligen planerat ;) Vi kommer besöka alla ställen som vi kommer vistas på på den stora dagen, kanon förberedning,. och jag tror inte jag kommer behöva ringa och fråga prästen om fotografförbud ;)

Innan dess ska jag hem och fixa med djuren (då mina föräldrar är i Såtenäs) och förebereda för mötet.

God natt med er!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: