Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Glad överaskning!






Fick hem min allra första deklaration idag, kommer få tillbaka pengar!
Hade helt glömt bort allt med deklaration, och så bara puff så får man pengar som man inte äns räknat med :) Känns ju inte helt tokigt! Pengarna ska rätt in på sparkonton minsann,och det kommer bli ett ganska stort lyft där inne. Kanske det kan bli en 3 veckors backpacker resa till Thailand i sommar dårå? ;) Eller en vecka solsemester någonstan- det spelar igentligen ingen roll för mig så länge som vi kommer iväg,. har ju bara massa prat (och tjat) om detta gaanska länge nu.

Är på massa bra humör idag och jag har fått massor gjort! Räknat himla massa urtråkig matte, pluggat till filosofiprovet och skrivit lite på engelska uppgiften. Och nu ska jag fortsätta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: