Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Student 2009






Då har man  äntligen tagit studenten, jag trodde inte att jag skulle sakna klassen, men efter de här veckorna och dessutom Pragresan som var sinnessjukt rolig så kommer jag nog det. Fast med tanke på hur mycket jag hatade skolan i 2an och halva 3an så känns det himla skönt att få slippa skiten ;)

Nu sitter jag här och är dunder förkyld. Att åka på flak för det regnar och blåser som in i hundan är inte så roligt, dessutom så hade jag inte värst mycket på mig. Hmm,. men jag lyckades komma upp dagen efter studenten och fotografera bröllop- och det gick mega bra!


För övrigt så mår jag riktigt bra (förutom att jag är förkyld), humöret är på topp och jag ser framemot att se vart livet tar mig härnäst :)



Kommentarer
johanna

härlig bild :D

2009-06-14 @ 17:21:37
URL: http://fotobyjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: